Vraag vrijblijvend een offerte aan

break

Veelgestelde vragen

Betalen?
Bij de reservering van de rondvaart en de arrangementen wordt u de keus geboden te betalen met contant of per pin  bij de schipper. De pin is echter alleen geschikt voor een bankpas (dus geen creditcard). Voor betaling met een factuur gaarne bij de bevestiging melden.

Opstaplocatie?
In het hoogseizoen, van 1 april t/m 30 oktober, is dit in Nieuwersluis ter hoogte van Zandpad 3. In het naseizoen, 1 november t/m 31 maart, is dit in Breukelen bij Straatweg 30. Een andere opstapplaats langs de Vecht graag in overleg.

Vertrektijd?
De boot vertrekt exact op tijd daarom is het raadzaam op tijdig aanwezig te zijn. Dus vertrek tijdig van huis, rekening houdend met de verkeersdrukte en met parkeren.

Parkeerruimte?
Nabij de afvaarlocatie langs de Vecht is gratis parkeergelegenheid.

Toegankelijk?
De salonboot is goed toegankelijk, ook mensen die minder goed ter been zijn kunnen wij prima aan boord helpen. Onze salonboten zijn helaas niet toegankelijk voor een rolstoelen (wij hebben geen loopplank of lift).

Reserveren?
Reserveren voor de individuele rondvaart is niet verplicht. Echter de belangstelling voor de rondvaarten is groot, daarom is het raadzaam om uw plekje op de salonboot reservering. Arrangementen worden uitsluitend via reserveringen, op gewenste datum en tijdstip, door u geboekt.

Huisdieren?
Op deze rondvaarten zijn huisdieren in principe niet toegestaan (graag even overleg).

In de boot?
Al onze salonboten zijn overdekt en kunnen bij mooi weer rondom open, u zit dus altijd droog. Er blijft echter altijd ter beschutting een dak boven uw hoofd.

Bekijk ook onze Algemene Voorwaarden.

Veelgestelde vragen boottocht

Op zoek naar een compleet verzorgd vaararrangement?