Vraag vrijblijvend een offerte aan
break

Veelgestelde vragen

Waar en hoe kan ik betalen?
Tijdens uw reservering op de website voor de Rondvaart wordt u de keus aangeboden dat u kunt betalen met Ideal of op de boot contant of per pin. Voor de arrangementen kunt u betalen bij de schipper contant of per pin. De pin is echte alleen geschikt voor een bankpas (dus geen creditcard).

Hoe strikt is de vertrektijd?
De boot vetrekt exact op tijd daarom is raadzaam op tijd te zijn. Dus vertrekt u tijdig van huis, houd rekening met de verkeersdrukte en met parkeren.

Hoe toegankelijk is de boot?
De salonboot is goed toegankelijk mits mensen nog kunnen lopen, ook oudere mensen die minder goed ter been zijn kunnen wij prima aan boord helpen. Onze salonboten zijn helaas niet toegankelijk voor mensen gebonden aan een rolstoel (wij hebben geen loopplank).

Is reserveren verplicht?
Reserveren is niet verpicht. Echter de belangstelling voor deze boottochten is groot daarom is het raadzaam om uw plekje op de salonboot veilig te stellen door middel van een reservering.

Zijn huisdieren toegestaan?
Op deze rondvaarten zijn huisdieren niet toegestaan.

Is er voldoende parkeerruimte?
Nabij de afvaarlocatie is voldoende parkeerruimte aanwezig.

Kunnen we binnen en buiten zitten?
De boot heeft geen binnen of buiten. De boot kan wel geheel worden geopend aan de zijkanten, er blijft echter altijd een dak boven uw hoofd zodat u niet in de brandende zon zit. U zit laag bij het water waardoor de waterbeleving groot en enorm mooi is.

Kan ik ook op andere locaties opstappen langs de Vecht?
U kunt op elk gewenste locatie langs de Vecht opstappen, mits daar gelegenheid voor is en er naar het oordeel van schipper veilig kan worden afgemeerd. U dient wel rekening te houden met het aanvaartarief.

Bekijk ook onze Algemene Voorwaarden.

Op zoek naar een compleet verzorgd vaararrangement?