Reserveer nu uw wintervaart
Vraag vrijblijvend een offerte aan
break

Veelgestelde vragen

Betalen?
Bij de reservering van de rondvaart wordt u de keus geboden te betalen met Ideal of contant of per pin aan boord bij de schipper. Voor de arrangementen kunt u betalen bij de schipper contant of per pin. De pin is echte alleen geschikt voor een bankpas (dus geen creditcard).

Opstaplocatie?
In het hoogseizoen, van 1 april t/m 30 oktober, is dit in Nieuwersluis ter hoogte van Zandpad 3. In het naseizoen, 1 november t/m 31 maart, is dit in Breukelen bij Straatweg 30. Een andere opstapplaats langs de Vecht kan in overleg.

Vertrektijd?
De boot vertrekt exact op tijd daarom is het raadzaam op tijdig aanwezig te zijn. Dus vertrek tijdig van huis, rekeninghoudend met de verkeersdrukte en met parkeren.

Parkeerruimte?
Nabij de afvaarlocatie is voldoende gratis parkeerruimte, langs de Vecht, aanwezig.

Toegankelijk?
De salonboot is goed toegankelijk, ook mensen die minder goed ter been zijn kunnen wij prima aan boord helpen. Onze salonboten zijn helaas niet toegankelijk voor een rolstoelen (wij hebben geen loopplank of lift).

Reserveren?
Reserveren is niet verplicht. Echter de belangstelling voor de rondvaarten is groot, daarom is het raadzaam om uw plekje op de salonboot veilig te stellen door middel van een reservering.

Huisdieren?
Op deze rondvaarten zijn huisdieren in principe niet toegestaan (graag even overleg).

In de boot?
De salonboten hebben geen binnen of buiten. Maar de doorzichtige zeilen kunnen wel geheel rondom open aan de zijkanten, er blijft echter altijd ter beschutting een dak boven uw hoofd. U zit dus altijd droog.

Bekijk ook onze Algemene Voorwaarden.

Op zoek naar een compleet verzorgd vaararrangement?